UNF / Aktiviteter / 28. marts 2024 • Generalforsamling i UNF Aarhus

Generalforsamling i UNF Aarhus

TORSDAG D. 28. MARTS 2024
UNF Aarhus

Bestyrelsen vil gerne indkalde til den ordinære generalforsamling i UNF Aarhus, som kommer til at finde sted d. 28. marts 2024 kl. 18:00. Hvis I har nogle forslag, så skal de sendes til bestyrelsen senest d. 21. marts. Det kommer til at foregå på Institut for Fysik og Astronomi i Det Skæve Rum 1525-62.

Det er også på generalforsamlingen at den nye bestyrelse vælges. At sidde i bestyrelsen giver unikke muligheder for at præge foreningens retning og sætte dagsordenen for hvad der sker. Samtidig giver det også spændende erfaring med foreningsdrift, ledelse, økonomi og meget mere, hvilket ser lækkert ud på ens CV. Ræk endelig ud med spørgsmål enten til bestyrelsen eller et bestyrelsesmedlem, hvis du synes det lyder spændende.

Bemærk at det er en ny dato.

Dette er den foreløbige dagsorden:

2. Valg af referent

3. Valg af to stemmetællere

4. Godkendelse af dagsordenen

5. Formanden aflægger beretning for det forgangne år samt visioner for det kommende år

6. Kassereren fremlægger regnskabet og giver en økonomisk statusberetning

7. Revisorerne fremlægger deres kommentarer til regnskabet

8. Godkendelse af de reviderede regnskab

9. Fastsættelse af næste års kontingent

10. Valg af 5-7 bestyrelsesmedlemmer

11. Valg af 1-2 bestyrelsessuppleanter

12. Valg af revisor

13. Valg af revisorsuppleant

14. Behandling af indkomne forslag

15. Eventuelt

Note omkring punkt 6-8: Bestyrelsen må desværre konkludere at det ikke bliver muligt at stille et regnskab for 2023 til godkendelse ved den ordinære generalforsamling d. 28. marts 2024. Punkt 6-8 vil derfor gå på at tage en beslutning hvordan regnskabet skal godkendes. Bestyrelsen vil umiddelbart indstille til generalforsamlingen pålægger den kommende bestyrelse inden for 3 måneder at producere et regnskab og få dette godkendt via enten at give intern revision og bestyrelsen beføjelser til at godkende regnskabet i fællesskab eller ved at bestyrelsen indkalder til en ekstraordinære generalforsamling med henblik på godkendelse.

Situationen skyldes interne koordineringsproblemer i bestyrelsen.

Praktisk info

GENERALFORSAMLING • UNF Aarhus